Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen en ongewassen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Is het een fout van mij, of is het product niet in staat zoals aangegeven staat op de website, dan betalen wij een retourlabel.

Is het product verstuurd zoals geprestenteerd, maar bevalt het niet, dan betaalt u de verzendkosten.

Het adres is:

Jordi Nauta

It Hoefizer 13

8561GD Balk

Nederland

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen. is het pakketje aangekomen, dan hebben wij nog 10 werkdagen ( max 14 dagen) om het terug te betalen.

Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?

Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt en dat je de verzegeling van hygiënegevoelige producten niet verbreekt. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Voor het retourneren van pakketjes betaal je slechts 5.75 Bij DHL. Is het onze fout, dan krijgt u een verzendlabel opgestuurd via de mail. neem contact met ons op.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 15 dagen terug. 10 dagen voor ons, en dan geven wij bij Mollie aan dat het geld retour moet, dit kan maximaal 5 dagen duren. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten;
  • Cadeaubonnen en -kaarten.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via de contactpagina!